THE BLOG

04
Feb

Persbericht: Carrefour start 2015 met vernieuwde klantenmagazine ‘Simply you’

simplyyou_Feb

Carrefour heeft haar klantenmagazine ‘Simply you’ in een nieuw kleedje gestoken. Vanaf 2 februari ligt het vernieuwde maandblad in alle Carrefour-winkels.

‘Simply you’ werd gelanceerd in 2008. Basisdoelstelling van Carrefour was om haar klanten op weg te helpen naar een lekker, leuk en comfortabel leven. Het blad inspireerde elke maand met makkelijke recepten, huis-tuin-en-keukentips en de laatste mode- en beautytrends.

Na een competitie in augustus 2014, waaraan vijf gereputeerde bureaus deelnamen, besloot Carrefour om de realisatie van haar maandelijkse lifestyleblad ‘Simply you’ én de creatie van het digitale luik ervan toe te vertrouwen aan content marketing bureau Propaganda en collega-bureau BeContent.

De vernieuwde ‘Simply you’, die verspreid wordt op bijna 600.000 exemplaren en verkrijgbaar is aan de kassa’s van meer dan 700 Carrefour-winkels, belicht de winkelketen in al haar facetten. In de eerste plaats wil Carrefour haar klanten inspiratie en informatie geven. Daarnaast krijgen ook de producten, de service en kwaliteitsgarantie een plaats in het blad.

‘Simply you’ wil – meer dan ooit – haar lezers zin geven om verschillende producten uit het Carrefour-gamma te ontdekken. Recent onderzoek toont aan dat zeker 80% van de lezers ook daadwerkelijk recepten klaarmaakt. In het verleden bleek al dat het magazine een zeer positieve impact heeft op het imago van Carrefour en dat het extra klanten naar de winkel haalt.