BeContent BrandLab
Het nieuwe BeContent BrandLab wordt een echte ‘creative hub’ met de organisatie van shoots voor mode-, food- en lifestylemerken, en events voor influencers, klanten en pers.
Het nieuwe BeContent BrandLab wordt een echte ‘creative hub’ met de organisatie van shoots voor mode-, food- en lifestylemerken, en events voor influencers, klanten en pers.
Liesbeth Van Wassenhoven en Karen Vandenbossche zijn sinds 2014 managing partners van BeContent, een boutique content marketing agency dat zich focust op food-, mode- en lifestylemerken. De opening van het BrandLab is een logische stap voor het duo. Liesbeth zegt hierover: “Net omdat ‘experience’ voor merken steeds belangrijker wordt, willen we dit ook kunnen aanbieden. De studio is een zeer flexibele, mooie ruimte waar we onze creativiteit kunnen blijven stimuleren, en waar we ook kunnen experimenteren. Wij zien de studio als een brandlab, waar we voor onze klanten producties shooten of opnemen, maar ook koken, influencers of klanten uitnodigen of een persevent organiseren. Dergelijke belevingsmomenten kan je vervolgens ook op contentvlak uitwerken.”