ACC Belgium & CUSTO organiseren ook weer dit jaar de Best of content Awards in België. Dat teamwork BeContent en Propaganda een succes kan zijn bewijzen de nominaties voor het vernieuwde Carrefour Food Magazine. Zowel in de categorie ‘Best LT content Markering Program’ (B2C) en ‘Best Print Publication’ (B2C) halen we de shortlist.
UPDATE! BRONS AWARD gewonnen in de catergorie ‘Best LT content Markering Program’ (B2C)
Van Simply you Magazine naar Carrefour Food Magazine
2 jaar geleden was de opdracht van Carrefour om de nieuwe Act For Food strategie te vertalen naar de klant. Dat het magazine Simply You, dat al 10 jaar een vast en succesvolle waarde was, hierbij ook zou verdwijnen, leek in het begin een gewaagde keuze. Maar niets bleek dus minder waar. Het nieuwe FOOD-magazine werd met succes een vast onderdeel van het Act For Food contentplatform.
Door inzichten uit Google Analytics te koppelen aan de contentpijlers van Carrefour hebben we duidelijke aanknopingspunten gevonden om relevante content voor de klanten te creëren.
Dat we met z’n allen beter willen eten maar ook anders gaan eten is nu zo aan de orde dat we met deze contentstrategie volledig inspelen op de noden van de klant. Dit gaat van minder eten verspillen tot minder suiker eten. Een bezorgdheid die door Carrefour en de klant wordt gedeeld.
Wij zijn ervan overtuigd dat het nieuwe contentplatform de komende maanden en jaren alleen nog maar relevanter zal worden.
We succesfully translated the AFF-strategy
into an emotional and human
story of foodacters and foodlovers.”
Propaganda & BeContent & Carrefour