
Samen ontprikkelen
Na ‘Game Time’ lanceert kledingketen JBC een nieuw digitaal platform: met Chilltime wil de retailer jonge gezinnen helpen “ontprikkelen”. Daar horen ook bijpassende kledingcollecties bij, en een samenwerking met Evy Gruyaert.
Content en merchandising
JBC zet voor de aankomende winter in op het welzijn van jonge gezinnen met Chilltime. In het kader van Internationale Dag van het Mentaal Welzijn op 10 oktober lanceert de Belgische retailer een website met tips en activiteiten om kinderen samen met hun ouders te laten ontspannen en “ontprikkelen”. Wekelijks zullen er nieuwe topics aan bod komen.
Concept
Drukke ochtenden, schooldagen en naschoolse activiteiten. Dagen zoals deze zijn leuk en leerrijk, maar kunnen ook zorgen voor veel prikkels. Reageren je kinderen opeens ongeduldig of verrassen ze je vanuit het niets met een uitbarsting? Dan zijn ze misschien overprikkeld. Na een drukke dag is het daarom leuk om even helemaal tot rust te komen.
Met JBC Chilltime helpt JBC jou en je kinderen op een leuke manier samen te ontprikkelen. De familie Chill staat elke week voor jullie klaar met leuke tips, tricks en toffe doe-activiteiten voor een leuk én waardevol we-momentje samen. Hiervoor werd samengewerkt met wellbeing experte Evy Gruyaert, kids lifestyle experte Carine Simons en Steven Gielis, lector in de orthopedagogie.
Ontdek Ook Deze
“Mayerline, my fit”-campagne heeft dit jaar – wegens groot succes vorig jaar – een vervolg verhaal. Wie je ook bent,.