fbpx
BeContent
  • Work
  • About
  • Services
  • Studio
  • Team
  • Contact
  • Search
Close
Search
  • OUR WORK
OUR WORK

#echtzijn

JBC en Gers Pardoel lanceren samen collectie

#art direction #campagne #copywriting #JBC #magazine #multichannel #photography #Video
15.05.2020 • by heike

Zanger, rapper, coach én nu ook ontwerper: Gers Pardoel sloeg de handen in elkaar met JBC, waar hij zijn eigen kledingcollectie lanceerde. BeContent bedacht het concept voor de omnichannel campagne.

Met de limited collectie wil Gers Pardoel kinderen inspireren om zichzelf te blijven en te zijn wie ze echt zijn. Waarden die hij zelf heel belangrijk vindt, en die samen met zijn optimisme en coole uitstraling een rolmodel van hem maken waar de jongere generatie naar opkijkt.

Gers deed enkele weken geleden in een teaser video een oproep aan zijn jonge fans om een foto of video van zichzelf op Instagram of TikTok te posten met de hashtag #echtzijn. De campagne werd gelanceerd op social media en gecommuniceerd op de JBC website. De lancering van de kids collectie ging gepaard met een nieuwe campagnevideo die versterkt werd met een blog, magazine, nieuwsbrief en social media posts.

#art direction #campagne #copywriting #JBC #magazine #multichannel #photography #Video

Ontdek Ook Deze

Betoverende koekjes


Betoverende koekjes
 In het nieuwe Carrefour Food magazine zetten we kleine gebaren in de kijker die van je feest een.

Read more

New client alert: Le Pain Quotidien

Read more

Een blik vooruit… content marketing in 2021

Een blik vooruit… content marketing in 2021   6 trends op een rijtje gezet 2020 is een jaar dat we.

Read more

Dresscode kerst

Dit jaar vieren we de feestdagen thuis in intieme kring. Geef toch een feestelijke touch aan het kerstfeest door je.

Read more
  • Home
  • About
  • Services
  • Contact

blijf maar eens goed PLAKKEN

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Close