BeContent BeContent
  • Divisions
    • Content Marketing
    • Creative production agency
    • Studio Creative Lab
    • PR Agency
  • ABOUT
  • Contact
  • Join us
Close
Search
  • blog
  • video
  • work
work

JBC in zee met jong designtalent

Tropische vogels, bloemen en bijzondere dieren: de nieuwe twinning collectie van JBC hult moeders en dochters in vrolijke matching outifts. Op en top Belgische mode met een exotisch tintje, en dat in een exclusieve samenwerking met jong designtalent Marylène Madou.

#art direction #content marketing #copywriting #interview #JBC #magazine #photography
15.05.2020 • by heike

“Iedere Marylène Madou print is uniek en bestaat uit tekeningen die ik eerst met de hand schilder. De collectie voor JBC omvat matching outfits voor mama en dochter, daarom wou ik de prints een speels gevoel meegeven. Voor de bloemenprints ben ik vrij gaan tekenen met dikke stiften, en liet ik me inspireren door vintage wetenschappelijke tekeningen. Dat resulteerde in twee heel vrolijke bloemenprints. De jungle print en het ruitjesmotief zij daar dan een beetje de tegenhanger van. Voor de jungle print heb ik mij laten inspireren door mijn eigen archief. Ik wou een herkenbare Marylène Madou print creëren, met typische handgeschilderde vogels en fruit. De ruit is voor mij ideaal om te kunnen combineren, en door zijn atypische groene kleur toch een echte trendprint.”

 

 

“Het mooiste moment in mijn carrière tot nu toe is de opening van mijn eigen winkel. Het is nog een kleine ruimte, maar voor mij is het de start geweest van het uitbouwen van de typische Marylène Madou stijl. Zeker omdat ik de inrichting van de winkel volledig zelf heb gedaan, met eigen gordijnen en interieurtextiel. De combinatie van een online en offline verhaal, daar geloof ik wel heel erg in en dat doet JBC ook heel erg goed.”

 

“Mijn tip voor ondernemende vrouwen die willen starten met een eigen zaak? Niet bang zijn om groot te dromen en je dromen uit te spreken. Durf risico’s te nemen, als je springt komen er steeds weer nieuwe dingen op je pad. Think big. If you can dream it, you can do it.”

 

Elke print
vertelt een verhaal.

Wie is Marylène?

Marylène Madou (26) is een Belgische textielontwerpster met Limburgse roots.

Haar zijden foulards met felgekleurde exotische prints zijn populair in binnen en buitenland. Ze heeft sinds kort onder haar label ook een interieurlijn. JBC zet talent van eigen bodem graag in de kijker en vroeg Marylène om een ready-to-wear collectie voor mama’s en dochters te ontwerpen. De unieke prints van de jurken, bloesjes en rokken doen je dromen van de zomer.

 

Interview en beelden door BeContent
#art direction #content marketing #copywriting #interview #JBC #magazine #photography

Ontdek Ook Deze

work

#concept #photography #Roltex #still #studio #styling

blog

Wat is Content Marketing?

Read more
#contentmarketing
design brand trends 2023

blog

5 hot marketing trends for 2023

Read more
#brand identity #content creation #storytelling

work

##belgianfashion ##fashionphotography #fred + ginger #kids marketing
  • Home
  • ABOUT
  • Services
  • Contact
  • Join us
  • Content Marketing
  • Creative production agency
  • Studio Creative Lab
  • PR Agency
  • Thanks for your newsletter subscription
  • Brand design Antwerpen

blijf maar eens goed PLAKKEN

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Close
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze website verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}