‘Simply you’ magazine kreeg een volledige make-over

Het succesvolle ‘Simply you’ magazine kreeg een volledige make-over en wordt vanaf nu ‘Carrefour Food Magazine’. De klemtoon ligt meer dan ooit op gezonde en duurzame voeding.

#foodacter

De nieuwe content marketing strategie die BeContent mee voor Carrefour bedacht, maakt deel uit van het “Act For Food” programma. Dit is een reeks initiatieven waarbij Carrefour zich inzet om zijn klanten concrete acties aan te bieden om beter te eten. Op het nieuwe platform en in het magazine wordt deze overkoepelende strategie vertaald naar het “foodacter” concept. Dit is iedereen die actief deelneemt aan het ‘beter eten’-doel: lokale producenten die zich inzetten voor authentieke en duurzame productie, medewerkers die gezonde, smaakvolle en milieuvriendelijke producten selecteren, journalisten die checken of de concrete acties van Carrefour echt wel kloppen, klanten die beslissen om gezondere eetgewoonten aan te nemen etc. Het doel is om een ​​menselijke en concrete visie te geven aan alle actoren in de voedseltransitie.

Wat maakt het vernieuwde magazine zo uniek?

Het Carrefour Food Magazine verschijnt in een hogere frequentie, namelijk 10 keer per jaar. Dit laat toe om nog nauwer betrokken te zijn met de klanten en wilt het dagelijkse leven aangenamer te maken met inspirerende en makkelijke recepten met vooral gezonde ingrediënten. De recepten spelen in op consumententrends zoals flexitarisme en vegetarisme, maar zijn daarnaast ook respectvol voor het milieu en helpen in de strijd tegen voedselverspilling.

Elke editie van 68 pagina’s kreeg ook een nieuw praktisch en toegankelijk formaat dat nog beter in de hand ligt en dat klanten inspireert om elke dag opnieuw vooral gezond te eten.

 

Het Carrefour Food Magazine is vanaf nu gratis verkrijgbaar in alle Carrefour-winkels:
Hyper, Market en Express, in displays bij de in- en uitgang.

www.carrefour.eu/nl/beter-eten/inspiratie.html