Om deze collectie te lanceren bedacht BeContent een videoreeks “Wat doe ik aan vandaag?”, met Kim in de hoofdrol. Zij laat zien wat zij aantrekt voor bepaalde situaties. 

In de video’s maak je op een herkenbare en spontane manier kennis met de collectie. Kim geeft inspiratie over hoe je de kleren kan dragen, combineren en stylen. Een “customer needs first” aanpak dus. De data driven campagne wordt in de eerste plaats digitaal uitgerold, aangevuld met een social-media-strategie. Naast de videoreeks werd de collectie ook stijlvol in beeld gebracht met classy foto’s en werd er content gemaakt voor magazine, blog, POS en nieuwsbrieven.

Kim – het prototype van een drukbezette dertiger, actieve mama en stijlvolle vrouw die tegelijkertijd ook nog eens boegbeeld van de Week van de Belgische Mode is – ontwierp een exclusieve, veelzijdige najaarscollectie vol edgy stuks voor vrouwen met pit. Items om de kinderen van school te halen, als om te gaan werken of voor een avondje uit, het zit er allemaal in.

Aflevering #1

Aflevering #2

Aflevering #3

Aflevering #4

Aflevering #5