Liesbeth Van Wassenhoven en Karen Vandenbossche – ex-collega’s bij Sanoma/sQills – zijn sinds 2014 managing partners van BeContent, een boutique content marketing agency dat zich focust op content creatie voor food-, mode- en lifestylemerken.
Karen: “Wij zijn erg complementair, Liesbeth heeft al meer dan 15 jaar ervaring als art director en ik heb dan weer meer ervaring in content strategie en client service. We voelen elkaar perfect aan, en dat zorgt ervoor dat wij zeer snel kunnen schakelen om tot slimme content-oplossingen met de juiste marketingdoelstellingen te komen. Tot op vandaag prijzen wij onszelf gelukkig dat we dit samen doen. Een bedrijf uit het niets uitbouwen tot een groeiend succes doe je niet met iedereen. Ondernemen is erg spannend. Door het samen te doen heb je een klankbord.”
Liesbeth: “Content marketing is de laatste jaren erg gegroeid en geëvolueerd. Je moet je differentiëren in deze groeiende maar ook veranderende markt. Als content agency moet je daarvoor gewapend zijn. Voor elke klant gaan wij vol passie aan de slag. Dat vraagt om een bepaalde aanpak. Daarom geloven wij sterk in het concept van een Boutique Agency, we houden onze klantenlijst kort en we zijn zeer selectief wat betreft de mensen die voor ons werken. Het eindresultaat is een geïndividualiseerde en gepersonaliseerde manier om diensten aan onze klanten aan te bieden. We stemmen ons denken af op elke individuele klant, omdat elk merk anders is. We luisteren (écht luisteren), formuleren een unieke content strategie en leveren dan alleen wat een merk nodig heeft.”